BandaAncha

• 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Non debe haber problema...

Nemigo

Hola,
estamos en verano e debería ser posible ter un bo rollo 8-)

Se nun post xurden outras lineas pois debería quizá ter o moderador (presunto moderador) a cintura suficiente para reconducir o tema sen ter que agardar a que se teña que pechar por falta de coherencia.

Nun post anterior limitabame a indicar que resulta cando menos sorprendente que un tema como a piratería que teóricamente é un acto delictivo (que nos corrixa o moderador se non é así) estea aberto durante máis de un ano :-o

Se alguén ten un problema porque se postee en galego nun foro sobre unha empresa galega é o seu problema. No seu día ante post anti galegos ofrecín traduccións. Ninguen pediu tal. Tras unha agria discusión con pieza s e un número incontable de post a banda (ancha) dixo que se podía postear en galego (e por extensión en calquera idioma, ninguen pode ser discriminado por motivos linguisticos) :-)

Isa é a potura oficial actual (a día de hoxe) da BA. Iso é o que tes ni co debería decir a calquera usuario que non estea de acordo. Iso sí, se un usuario non entende un post que solución se lle da? Iso queda como exercicio entre o propio usuario e a BA 8-)
saúdos

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
tesnico

Despóis de disfrutar das túas vacacións vexo que voltas con ganas de leria. Hoxe estás de sorte. Eu tamén.

Sería marabilloso poder estar pegado a bandaancha seguido, e así poder supervisar en tempo real cada mensaxe. Desgraciadamente, teño que pagar un coche, pronto unha casa, luz, e como non R, entre outras cousas, e para iso de cando en cando traballo. Pouco iso sí, porque din que é malo.

Non hai nada que correxirte, pero non vou repetir o que puxen na outra mensaxe, se non chega con iso, en fin.

Ata aquí chego hoxe. Pensa que este tipo de comentarios teñen o seu sitio no foro bandaancha.st, e non aquí. Fagamos unha excepción veraneira hoxe.

Un saúdo.

Ah.Como me vou quentar contigo, meu amor. En fin, para estar ó sol, tería que estar lonxe desta terra xa que deica xoves polo menos non vai chover, vai asolagar.

🗨️ 1
Nemigo

Hola,
cando se piden explicacións remitir a BA
Pode que fose coherente pedir que fosen eles quenes moderasen isto. Máis que nada xa que teñen que explicar o que ti tentas facer pois que sexan eles os que decidan.

Dis que en ano e medio non viches o post sobre piratería? :-o

Bo verán
saúdos

Ronxel

Nemigo, te debes de aburrir mucho, cachis, es una pena.
Hay gente que lo soluciona comprándose un mono.
Salu2

🗨️ 1
Angelus

este es el aburrimiento personificao

que seria Banda ancha sin Nemigo ?

KaRPiN

Francamente, deberias ir a que te lo miren.

BocaDePez

joer macho mira q pierdes el tiempo... eres igual de cansino q ARINO... deberian volver a banearte porque mira q eres pesado!

Un saludo :-|

sevas

sin comentarios

🗨️ 2
Nemigo

pasarías máis fame que un maestro de escola :-D

🗨️ 1
sibilio

Pois se así fose tí habías de cobrar por todos nós :P