BandaAncha.eu

  • 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

NUEVO CANAL: ANIMAX

arcade

En el dial 40 nuevo canal: ANIMAX [ www.animax.es ] a partir del 1 de Julio para clientes de Combo2 y ComboR con opción extra o total contratada.

Desde quecheparece.com

O primeiro de todo é que incorporamos unha nova canle de televisión: Animax. Se sodes dos que vos gustan os debuxos animados e o anime, tedes agora unha cita obrigada no dial 40 do voso televisor. Iso sempre e cando sexades clientes de combo2 ou comboR coa opción extra ou total. De seguro que algún de vós xa oíra falar desta canle, sobre todo se sodes novos, porque o perfil do seu público anda entre os 15 e os 30 anos. Eu, que son da Xeración Xabarín, de seguro que me engancho ;)

Entre as grandes series xaponesas que ten está "Naruto" e un gran clásico, "Los caballeros del Zodiaco" (aínda lembro agora os sábados a mañá enganchados a Telecinco para seguir as aventuras de Pegaso, Dragón, Cisne e Andrómena). Ademais, entre a programación tamén inclúen series con personaxes de carne e óso, como "Reaper".

De esta forma el dial 40 que esta ahora lo coupaba el canal deportivo Sportmania, pasará al dial 43.

👁 373
Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.