BandaAncha.eu

  • 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Usar o mesmo cable-modem no piso e na casa da aldea

BocaDePez
BocaDePez

Ola,

Non son usuario de R, pero me cambiaría se puidese facer isto: Tanto no piso da cidade como na casa na aldea, teño cobertura directa para R. Durante a semana vivo no meu piso e o fin de semana e vacacións vou para casa da aldea, onde só teño teléfono fixo con Telefónica. Quero saber se é posible ter contratado R nos dous sitios, no piso con internet e na aldea só teléfono, e levar comigo o cable-modem para usalo onde estea. Deste xeito só pago unha conexión a internet pero a podo utilizar onde vaia.

Chamei a R para consultalo e depende quen me atendese, daba unha resposta ou outra: que non, que haberá que consultar aos técnicos pero sen resposta, etc.

Gustaríame saber se alguén utiliza este sistema.

Quizais na casa da aldea tería que poñer o primeiro ano internet e despois dalo de baixa, para que R deixara a instalación en condicións de conectar o cable-modem.

Gracias.

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
BocaDePez
BocaDePez

Podes facelo sen problema algun.

Este tipo de cousas non lle gusta nada a R xa que para eles é un negocio, e quere que teñas dous contratos e pagues o dobre antes de que fagas o teu apaño pola túa conta.

Un saudo

BocaDePez
BocaDePez

Hombre...con el Plus sí que no tendrías problemas si tienes la instalación....porque utilizan señal satelite y les da igual donde este porque tu tarjeta es tuya...pero el router no tiene esa función otra cosa es que R boy the face te lo permita...pero lo dudó...

leira

Poder, puedes. Lo que pasa es que si estás en la aldea y llamas por una avería, no les va a aparecer en en la dirección del contrato e igual no te la atienden

PaBLeRaZ

Tu el router lo puedes llevar, siempre y cuando lo cuides como un hijo, porque si se rompe y ellos saben que lo has sacado del domicilio, ZASCA¡¡¡. Ahora si andas con cuidado, a ellos les importa un huevo. Tu te lo llevas, lo conectas y lo usas. Cuando estes de vuelta en el piso, otra vez. Conectas y ale. Asi hace mucha gente con los descos de TV en el Plus y con R tb.

zoltan

No hay un Combo Marmota????

BocaDePez
BocaDePez

Si existe un combo marmota pero con unos tiempos mínimos para "dormirlo" en un domicilio y "despertarlo" en otro. Más bien estaría pensado para estadías largas.

el plazo mínimo de la suspensión es de 1 mes y el máximo es de 9 meses al año - la suspensión y la reactivación será efectiva en 72 horas laborables

Las condiciones:

combo marmota
con el combo marmota disfruta también de R en tu segunda vivienda y no pagues cuando no estés en ella

elige cómo "hibernar" tu combo hasta 9 meses al año:
  • por 0€/mes: puedes recibir llamadas y se desactivan el resto de servicios
  • por 16€/mes: mantienes la línea activa con las llamadas gratis a fijos y móviles de R
promoción a 0€/mes en la suspensión total y a 16€/mes (19,36 IVA incl) en la suspensión sin restricción de llamadas sólo si el cliente mantiene simultáneamente un combo activo; en caso contrario, estos precios se incrementan en 9€/mes (10,89 IVA incl) - el plazo mínimo de la suspensión es de 1 mes y el máximo es de 9 meses al año - la suspensión y la reactivación será efectiva en 72 horas laborables
silencioenelmar

Boas, teño unha dúbida parecida á do compañeiro. ¿Podo usar o meu cable - modem de R (con contrato en vigor) nunha segunda vivenda na que existe a instalación de R aínda que neste momento non exista un alta de ningún combo, nin sequera teléfono?

Moitas grazas por adiantado.

Coto

🗨️ 2
fervigo

Si en la segunda vivienda puedes ver la TV ( los canales en abierto) a través del cable de R, vamos, que no lo han desconectado en la calle, prueba :)

🗨️ 1
BocaDePez
BocaDePez

Muchas gracias por tu respuesta, Fervigo.

Probaré a ver si puedo ver los canales en abierto y os comento los resultados por este hilo.

Saludos

Coto

BocaDePez
BocaDePez

Ola, Son o que abrín o fío. Ao final contratei R na miña casa, pero non na aldea. Contratei 20 Mbits/s porque era o que tiñan en promoción (6 non o teñen). Puxéronme o Hitron que tan mala fama ten. Mandeino poñer en modo ponte para evitar problemas. Na casa o teño visto reiniciarse con certa frecuencia e mesmo hai pouco ao levantarme, estaba conectado como está sempre, pero tiña as luces apagadas. Tiven que apagar e acender varias veces para que volvese funcionar. En fin levo pouco tempo e dá moitos problemas mesmo en modo ponte. O conto é que agora estou na casa dun familiar que ten R e hai anos mesmo tivo internet. Cheguei onte pola tarde e conectei o Hitron, tivo que facer moitos reinicios, pero conectou. Probei a conexión por algo menos de 5 minutos e foi correcto. Apaguei todo e ao volver pola noite, tardaban en estabilizarse as luces do Hitron (reiniciaba constantemente) podía conectar por menos de 1 minuto e volvía reiniciar. Canseime e o deixei só a ver se enganchaba, pero nada reiniciaba seguido. Pola mañá estaban todos as luces apagadas, pero o router estaba conectado. Non sei se co router Thompson será mellor, pero co Hitron, está claro que o que eu quero non serve. Así que non vou contratar R na aldea e cando acabe a permanencia, adeus R. Menos mal que trouxen o meu módem 56K externo de hai 13 anos, este nunca me deixou tirado. Descargar 1M son 4 minutos, pero funciona. Saúdos,

🗨️ 2
fervigo

En principio co Thomson ten que ir mellor. Outra cousa é que resulte que na tua zoa teñan problemas e non vaia ben con nada, pero mellor probar a ver se vai ben co Thomson que quedarte con algo que che está indo mal. Pero claro, terías que estar na tua casa.

Supondo que só tratase dos coñecidos problemas do Hitron. interesente é ver se este vai pior nunha zoa que na outra.

Por certo, ¿cuán lonxe da tua casa estás probando a conexión?

🗨️ 1
BocaDePez
BocaDePez

Perdoa Fervigo por non contestarte antes pero usei o módem para o imprescindible e non visitei o foro.

Eu vivo en Vigo e a casa do meu familiar é na Coruña.

Saúdos,