Banda Ancha EU

Comunidad de usuarios
de fibra, móvil y ADSL

Fijo

Troco a wi-fi

BocaDePez
BocaDePez

Tiña pensado cambiar a wifi xa que merquei un portátil hai uns días......q me recomendades?

usa-los servizos de R de alugamento do router e wifi integrado?

o hai posibilidade de mercar algo e non pagar esos 3euros mensuais de aluguer?

e isto que pon na web "alta e instalación non simultánea á contratación do servizo de internet de alta velocidade" e q custa 45 euros? tendo combo R non haberá que pagalo,non?

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
raxor

Traducido con sli.uvigo.es/tradutor/

....

Había pensado cambiar la wifi ya que merquei un portátil hay unos días......q me recomendáis?

usar los servicios de R de alquiler del router y wifi integrado?

lo hay posibilidad de mercar algo y no pagar esos 3euros mensuais de alquiler?

y esto que pone en la web "alta e instalación no simultánea a la contratación del servicio de internet de alta velocidad" y q cuesta 45 euros? teniendo combo R no habrá que pagarlo,no?
....

;)

🗨️ 2
BocaDePez
BocaDePez

Merquei? Mensuais? (esto no es castellano, es castrapo)

Vaya traductor.

Estos de (link roto)

🗨️ 1
BocaDePez
BocaDePez

Es un traductor no, un corrector. Merquei creo que está bien y sería un error, pero mensuáis lleva tilde.

fervigo1

Recomendoche mercar un router inalambrico (neutro) pola tua conta antes de alugar nada.

O de se che cobran, non o sei pero é o que pon. Mellor que lles preguntes. Por se te interesa, tamén pon debaixo "* gratis contratando mantemento avanzado ou seguridade R por un ano".

🗨️ 7
BocaDePez
BocaDePez

se merco o router neutro.....iso como vai? R ponme un modem e uno o router ao modem e partires de aí sae o wifi para a casa?.....o sírveme o modem q teño para cable?

🗨️ 6
fervigo1

Serveche o modem que tes pra cable, se é de R claro :-P Tal como tes agora todo conectado, sería desenchufar o Cable-Modem do PC e enchufalo no router WiFi que merques. Logo enchufas o PC ó router ou utilizas a WiFi (previa configuración desta tanto no router coma no PC) e so che queda configurar o que toque para que te vaia Internet.

Acordate de apagar-enceder o Cable-Modem logo de enchufalo ó router (nunca sei en que orde hai que encedelas cousas a primera vez xD Ti desenchufa e enchufa tanto o Cable-Modem e o router un de cada vez tendo o outro encendido ata que vaia :-P).

🗨️ 5
BocaDePez
BocaDePez

Bueno,moitas grazas.....xa teño máis o menos claras as cousas xDDDD

pero entón mercando o router neutro non teño nada que falar con R,non? é dicir,digamos que ao facer eu todo xa está!

o de configurar a wifi supoño que o fará o ordenador sen problemas,a través do XP,non?

bueno,e para non amolar máis :D algunha recomendación sobre a marca a mercar segundo experiencias vosas? por canto andan máis ou menos?

grazas de novo :D

🗨️ 4
fervigo1
🗨️ 3
BocaDePez
BocaDePez
🗨️ 2
BocaDePez
BocaDePez
🗨️ 1
BocaDePez
BocaDePez
BocaDePez
BocaDePez

Bueno....pos ao final merquei un router neutro "Hercules" non tiñan o linksys.....e pásame o mesmo que lle lin a alguen nas FAQ.....a ver.......a luz de "activity" sempre me parpadea pero empregando o cable que ven dentro da caixa do router non vai....

é dicir......o portátil atopa o router Hercules pero NON hai internet nin no portátil a través de wifi nin no ordenador que usa directamente o cable (vamos no de sobremesa) e a luz no modem non sae encendida :SSSSSS

alguen sabe algo disto?

grazas.

🗨️ 8
Nemesisdesatan

1.Desconecta el cablemodem de R de la alimentación eléctrica.
2.Desconecta el router de lo mismo
3. apaga PC.

Conectalo todo y espera unos minutos, después comprueba a ver

🗨️ 7
BocaDePez
BocaDePez

Nada,es lo que te dije en el mensaje anterior.......en cuanto le pongo cables diferentes (vamos,uso los dos que viene con el router) el modem se enciende pero el activiy se queda apagado,no da señales de vida........

es decir,sólo parpadea el activity cuando le pongo el cable q tengo desde q R me puso la conexión :S

🗨️ 6
Nemesisdesatan

fale, por partes.

Reitero lo de desconectar de la electricidad el cablemodem de R, es un paso fundamental, no llega con pulsar el botón de apagado hay que quitar el cable de la electricidad. Parezco pesado al repetirlo, y aparte de que soy un pesado, es porque es muy habitual no hacerlo. Cada vez que conectes algo al modem de R diferente a lo que estaba previamente hay que hacerlo, sino no funciona.

Si finalmente el router no te pillla la IP publica de R, sospechoso, o el router viene preconfigurado de fabrica con valores incompatibles con el servicio de R, raro pero posible, o a sido manipulado, o esta estropeado, no hay mas.

Lee y relee las instrucciones del router y después te toca hablar con el que te lo vendio, para que te explique como o para que te lo cambie por otro que si funcione con un cablemodem de R.

Repasando.

1. Cablemodem conectado al router en la boca WAN por cable de red.

2. Router conectado al PC por una boca LAN por cable de red.

3. PC con la configuracion DHCP de fabrica de Windows, obtener direccion de red automaticamente y DNS automaticas tambien.

4. Cortafuegos o antivirus con cortafuegos, o correctamente configurados o apagados.

Por curiosidad, con tu PC conectado al router y este al CM que te sale en un IPCONFIG?

🗨️ 5
BocaDePez
BocaDePez
🗨️ 4
BocaDePez
BocaDePez
🗨️ 2
BocaDePez
BocaDePez