HOLA QUERIA SABER SI SE PUEDE VER DE ALGUNA FORMA LOS CANALES DE PELIS DE R GRATIS SIN PAGAR
- 💬 Foros
- Operadoras
- Euskaltel
- R
SABER COMO VER CANALES DE R
Quereras dicer q queres experimentar como hobbie o comportamento di sinal de tv atraves do cabo...ejemmmmm
Colle o google e comeza a buscar Maxinew por exemplo, é un bon comezo.....
NOTA : todo o q atopes para ONO, valerá-che para R.
erre- que- erre
menos el uncap :-( snif snif
los de R te pueden pinzar si les ves los canales ilegalmente igual que si uncapeas el modem o puedes verlos tranquilo?
no te preocupes, ni se enteran :-D
yes, yes, yes
no existe esa pagina.
alguien sabe donde puedo conseguir uno??, es que no quiero hacerlo yo que soy muy chapuzas.
Pois se non o queres facer tal e como ven explicado na paxina (link roto)
Vaia..cortou-se o post...
Pois se non queres ou podes face-lo como ven nesa páxina web, cópia o listado de material, vai con el a unha tenda de electrónica e pergunta se o teñen todo iso nun kit. Só te faltaria programar o pic, pero na tenda onde cho vendan quizais tamén te dean a solución.
Digo-che isto pq amin pasou-me o contrário: ía todo decidido a facer-me o aparello todo eu , mesmo o circuito e todo e cando cheguei a unha tenda de electronica, dixeron-me q o tiñan todo iso nun kit e me saia máis barato q mercar as pezas soltas!!!!!!
Flipei co morro do tio, pero aqui está o maxi funcionando.
erre-q-erre
podese saber que tenda e esa e de donde?, e canto custouche?.
Entre o cable e o decodificador, ou entre o decodificador e a TV.
Supoño que despois do DECO, senón R debería darse conta de que lle andas a foder os cartos ;-)
Vaia, non me parece boa cousa q diga exactamente onde o merquei eu...non quero meter en problemas a ninguen nen propaganda dun sítio q ao fin e cabo, fai negócio con isto, pero o prezo é (ou polo menos era hai 3 meses) de 30 € o kit q tes q soldar peza a peza e 38 € se o colles case totalmente montado).
Pero proba a facer o q xa reportei noutro post anterior. ok??
erre-q-erre
si estas interesado en ver TODOS los canales de "r" sin pagar un duro en viame e-mail a "juan1973carlos@hotmail.com
megustaria saber el procedimiento del aparato de la calle pizarro.gracias :-P
procedimiento de qie ?
juan1973carlos@hotmail.com
como se chipea el deco original
No tengo el deco de R y me gustaria saber si con otro deco que tengo(no es de ninguna otra plataforma), se podria conectar al cable de ellos y luego poder hacer todo lo demas...Gracias..
Quisiera saber si con otro deco que no sea de R, se puede conectar a ellos para asi poder hacer todo lo demas.....
Otra cosa, se supone que con esto del cable, tenia que ir a toda os....,perdon, leche, pero a mi el edonkey salvo raras excepciones, me sigue yendo a 2-6 , no si es por el fin de semana, o porque coñete..en fin ayudadme si podeis....Gracias..
pues a 34 estables y mas que diera de si el modem, eso si de edonkey nada , emule !!!