BandaAncha

• 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

R a mellor cableira de españa e parte do estranxeiro por n emigo

BocaDePez

R a mellor cableira de españa e parte do estranxeiro

Hola,
Durante non lembramos xa canto tempo, penso que dende sempre, podemos leer as queixas sobre o funcionamento de R e as súas presuntas deficiencias. Chegou a hora de voltar a tortilla?

R posiblemente sexa a mellor cableira de iste país chamado españa

Vexamos porque:
-R é unha empresa vertical. Non me refiro ás oficinas que ten frente ao obelisco, ollo. Dígoo por que controla TODO o proceso. A diferencia de outras cableiras que deixan en máns de outras empresas os seus servicios e a toma de decisións. Dende R controlan e dirixen toda a empresa, coordinan #8211;ou polo menos o tentan- ás empresas que traballan para eles. As decisións tómanse dende a propia R, moi importante iste punto. Despregamento de rede, onde se da servicio e en que prioridade. Cales son os servicios a ofertar e en que plazos. Quenes prestarán ises servicios, etc.

-R ten unha moi boa imaxe entre os clientes #8211;ollo ao dato- as empresas elixen R e están contentas co servicio que reciben. Lembremos que prácticamente todas as empresas de telecomunicacións tentan captar ás empresas como clientes. Se elixen R é porque o seu servicio lles parece bo. Sobran ofertas de outras empresas, prefiren R.
En canto aos particulares só mencionar os datos que amasan en R. Das altas en R só entre o 3 e o 5% se dan de baixa. Os que elixen R, quedan

-O máis importante. R aposta pola súa propria rede. Desprega rede propia, inviste en galiza. Moi importante iste punto. Non vampiriza a rede obsoleta de timofónica. Non busca captar clientes a mansalva revendendo timofónica. Só ofrece servicio vía timofónica a empresas e mentras non ten a rede propia despregada nisa zona.

-Outro punto moi importante, para os que lles vai mal, é que iso xa se sabe en R. Isto non é como dicía un presunto moderador que a banda ancha ou vai ben ou mal. Dixital: un ou cero, si ou non, positivo ou negativo. NON. Cando se deseña a rede xa se sabe como irá, nas pantallas dos ordenadores pono. Logo se o pon, por que non o arranxan? Pois un pouco de todo. Digamos que sábese que non irá ben, pero non se sabe o mal que irá. Isa é a parte que lles toca padecer a algúns.

-R é unha empresa pija. Si señor, busca a imaxe. Aposta por ela, e iso é o que vende. Non vai ninguén a el corte ingles a queixarse de que é caro un lacoste. R non é caro. R é pijo

Podemos comprender agora mellor que nos informes internos de R se fale do boa empresa que é e do satisfeitos que están os clientes
saúdos

alias n emgio baneado e borrado por pieza s

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
erdani

Lo tuyo son ganas de tocar los huevos, ya no por empeñarte en escribir en gallego sino por irritar un poquito más con el tema de siempre.
No acabo muy bien de comprender la charla que te has marcado sobre R, que si es una empresa pija, que si es vertical, no sé, no le veo sentido al sermón ese, es bastante chorras a la par que absurdo.
Si tanto te gusta, porque no te llevas al baño una revista en la que haya algun anuncio de R y practicas el onanismo un rato? Asi al menos dejas de tocar los huevos al personal con la historia infumable de tu nick, que es casi tan aburrida como la propaganda esta infumable que te acabas de marcar.
Lo próximo que será? Ir a Bruselas a exigir tu nick? Te recomiendo que te ahorres el viaje, el nick PESADO todavia sigue libre.

🗨️ 1
BocaDePez

Vaya discurso más estúpido la verdad... estoy de acuerdo contigo... a mí R me parece una mierda de empresa como proveedora de internet y televisión...(el teléfono sale muy bien) ... pero si hay que defenderla pues no será diciendo que es pija ni vertical... a ver si dejamos la maría cuando andamos a teclear!!!

kaskito

Que curioso que el propagandista que escribe esto lo hace desde una red que no es de R.
Joer tio, la próxima habla son ser Boca de pez. Y ya que estamos por pedir, no seas tan pastoso, que esta conexión no es de lo mejorcito precisamente.

BocaDePez

Completamente de acuerdo contigo,pero les queda mucho camino por andar,espero que no caigan en los errores de timofonica,espero que esa imagen que venden no quede en el intento.La gente esta cansada de timofonica y quiere algo nuevo,algo novedoso y apuesta por R.Mucho camino por andar y muchos obstaculos que saltar.

🗨️ 1
BocaDePez

Hola,
é certo que R cometeu moitos erros. Timofónica tamén co ADSL. Por eso non debería ser criticada. Hai que ter un pouco de paciencia. Mellora, fan o que poden. O seu e un negocio novo. O cable non leva moito tempo en europa levan varias décadas de avantaxe.

A empresa é vertical porque controla todo o proceso. Cousa que non fan outras cableiras e é pija porque isa é a imaxe que da.

R é unha boa empresa, os que a critican poden aportar argumentos os que adefendemos ahí os posteamos. Pode gustar pode non gustar... é o que hai

alias ne migo baneado e borrado por pie zas

KaRPiN

pffff

alexnake

sin comentarios....

erdani

Si si, lo que leeis.
· Jameson es una empresa transversal, diagonal y lo que es mejor: tiene escaleras mecánicas.
· Jameson no es una empresa cara; nadie va al carrefour diciendo que el pescado les ha salido salado: por eso mismo, jameson no es caro, es diagonal.
· Jameson es heavy. Debido a que es una empresa perpendicular, y transversal al meridiano que por ella cruza, Jameson no es horizontal, es azul.
· Jameson es moderna: Nadie en invierno toma el sol en la playa, por eso mismo y sin que sirva de precedente, jameson no es poligonal, es sinergética y tiene isomerias.
· Todos los clientes de Jameson estan contentos, y ojo al dato, eso es debido a que Jameson les cuida, porque nosotros los clientes, somos horizontales, y no estereofónicos, como todos piensan. Por esta razón, Jameson no es wireless, es sin duda alguna equidistante.
·Y para acabar, y no por ello menos importante, Jameson huele a lo mismo que las nubes, es decir, Jameson es binario y de membrana.

Alguien ve alguna diferencia entre mi post y el suyo? Creo que el mio tiene más sentido, mire por donde se mire...

🗨️ 9
tesnico

Tío, te sales XD.

Pero avisa antes, que en el chollo he soltado una carcajada, que no sé que habrán pensado XD

Sólo tengo que añadir que tu empresa no me gusta mucho. Yo soy más de Ron, si puede ser Brugal Añejo... mejor 8-), que también es diagonal y equidistante, ojo! XD.

🗨️ 1
davish

diagonal y equidistante lo ultimo en factorias de desarrollo vertical.

:-P ;-)

Coriolis

:-D

Trucho

Er Dani... juassss ..... si señor... que coño de perpendicular y de pijo ni nada... el Jameson al poder!!!!!!!!

BocaDePez

Después de un día malo, de esos en los que todo te sale mal en el trabajo, he llegado a casa cabizbajo, medidabundo, estresado y cabreado, pero al leer tus comentarios me he reido un rato largo. Gracias.

Por cierto, estoy de acuerdo con tus comentarios.

Saludos cordiales.

Monteneme

DonR

Eso del Jameson me trae recuerdos a la cabeza, de cuando iba a un pub de Coruña que monta concursos una vez a la semana en plan Trivial (pero con preguntas máis curradas y originales) premiando al grupo ganador de cada semana con una botella de Jameson. Sólo ganamos una vez, que ese tipo de cosas quedan para siempre en la memoria de uno (salvo que el whisky se encargue de matar suficientes neuronas).

🗨️ 1
Nemigo

Hola,
é que onde máis din que se bebe é na universidade que precisamente é onde máis falta fan as neuronas, mellorando o presente, claro :-D

A idade matará máis neuronas me temo 8-)
saúdos

BocaDePez

Que bueno, me he escojonado con tu post, muy bueno y con ironia.
Hay un dicho que dice "hoy hace un buen dia, veras como viene alguien y lo jode" pues para ti se puede cambiar por "hoy hace un dia de mierda a ver si viene alguien y lo anima" gracias neno por las risas.

Capitan Quint.

kurdan

Estoy en desacuerdo contigo en todo,
1-La mayoria de las empresas optan por R seguramente por que va mejor q la Adsl pero no por que sea la mejhor conexion ya que hay otros metodos de conectarse a internet de mayor velocidad y calidad.

2-Lo de que es una empresa vertical no te lo crees ni borracho ya que es mas horizontal que ninguna otra.

3-Hay otras tecnologias más novedosas que el cable y es más otras tecnologias que fuera de España ya han dejado obsoleto el cable.

4-Esta claro que nadie puede asegurarte al 100% la conexion pero si al menos podria decirte cual es la conexión por que resulta si te fijas en niguna pùblicidad de R aparece la velocidad de subida solo se menciona el 300 famoso de bajada

Saludos y por cierto si la sigues chup*ndo asi llegaras lejos en esa empresa

🗨️ 1
Nemigo

Hola,
respondendo ata onde se poida:

1/ Non digo que R sexa a mellor opción para as empresas. Pero para eles é a que elexiron. Unha empresa a diferencia dos patirculares ten multitude de opcións onde elexir para conectarse a internet. Dende cable, ADSL, ata satélite ou Vodafone. Elixen R. A metede dos clientes de R son empresas. Por algo será. Ata os máis borrachos recoñecen que algo terá a auga cando a bendicen. Se están en R será porque lles convence o que ofrecen... porque onde elexir sóbralles. A isto me refiro. Os que critican a R non son empresas. Se o fosen xa terían marchado, parce lóxico non?

2/ Digo que R é unha empresa vetical porque controla TODO o proceso. Por iso. A otra estructura que teñen as cableiras é entregar todo o chollo a UNHA empresa. A UNHA sóla empresa que leva todo o chollo e na que en nada se mete a cableira. Fan o que lles peta. As empresas que traballan para R. Dan TODAS explicacións a R do que están a facer e é R a que di como e quenes farán o chollo. A iso me refiro. Ollo que isto estano cambiando. Ultimamente encendeuselles a bombilla e decidiron cambiar. Agora pagarán a 2 anos ás empresas e polo tanto elas teran máis control sobre o chollo.

3/ O cable vai moitos anos que está obsoleto pero ten máis posibilidades de conexión a internet que o ADSL que é moito máis novedoso.

4/ A publicidade de R é todo menos transparente. Desgraciadamente non é a única empresa que actúa así.

saúdos

Analyzer

Creo que estás bastante equivocado en lo que afirmas, ya que R depende de la "leche" de compañias para llevar a buen puerto (según se mire) este proyecto que han organizado.

Primero tienen la tira de carriers alquilados y a empresas muy diferentes.. Fibras de telefónica y retevisión que estaban muertas por A Zapateira y ellos han alquilado.
Utilizan a la tira de empresas para las instalaciones, coverturas y etc...
Empresas de Marketing para la selección de personal...

Bueno sinceramente podría hacer aquí una lista completa de lo poco independiente que es R, por no decir que muchos de sus empleados (llamemosle empleados a los que están en sus oficinas o centros) tienen contrato con otras empresas y estas es como si cedieran al trabajador a R.

R fue una plantamiento de Internet para ver correos, ver webs y nada más... ese era su planteamiento y eso si una mega red de la polla con !!!3 Anillos!!! de los cuales solo se usa 1 por que no tienen dinero para unir los otros 2 xD

Pero bueno tb podemos tener claro que quien manda es Marketing y que si marketing dice hay que dar más altas en una zona, aunque sepan por que se lo digan los técnicos que en esa cabecera estan al 98%, ellos daran altas aunque vaya como el culo, por que lo que interesa es hacer pasta.

Simplemente R es pura fachada, nada más fue bonito mientras duro (eramos pocos clientes) pero ahora mismo deseo que la compre alguna empresa decente y restructure todo por que no tienen NI PUTA IDEA. :)

🗨️ 1
Nemigo

Hola,
eu NON digo que R sexa independente de outras empresas. R, como nos podería explicar tesnico:

Chegou a ter catro enxeñerías traballando para eles. Algunha de eleas chegou a facerlle o cholo a outra ou simplemente a competir entre elas.
Ten un número incontable de empresas comerciais vendendo R. E de instaladoras podes velo na súa propia revista :-P
Ademáis de empresas de activación e mantemento de rede. Alguha das cales ten feito o ridículo porque non saben

Todo iso está ahí. Non o discuto. Simplemente é así. Dicir como dato anecdótico que os que traballan directamente para R tiveron que ir a cursos de formación. Cando isas empresas subcontratadas lles entregaban o chollo, a rede operativa, non eran capaces de sacar nada.

Eu falo da súa organización interna. Controlan todo o proceso. Todas isas empresas son coordinadas e dirixidas por R (ou polo menos eso pensan eles.) A iso me refiro. Alguén pode pensar todas as cableiras son así. Non tal. A maioría teñen UNHA sola empresa que fai o chollo, todo o chollo. Dente a rede ata dar as altas é a mesma empresa subcontratada. A cableira non pinta nada ou case nada.

... todo isto o podería explicar tesnico... se o soubese claro 8-)

saúdos

BocaDePez

La verdad, no se si es mejor que las otras cableras. Pero si es cierto, como en todo, hay peña que le va de putisima madre y a otros, que les va "raro". Personalmente, a todas las personas que he conocido les iba estupendamente. Unos curiosamente, no sabían pq de repente les iban más rápidas las descargas hasta que me enteré que habían doblado el ancho de banda.

Supongo que las empresas si están muy contentas. Y debe ser muy cierto, pq una empresa que ha tenido que hacer una inversión tan fuerte, ha superado con creces las espectativas de clientes, y ya tiene 13 millones de euros de beneficios, cosa que ninguna de las telecos de España, a parte de telefónica ha conseguido todabía, como mucho tienen "ebibta" (beneficio antes de impuestos, intereses y amortizaciones) positivo, y aquí llega super R con más de 100.000 clientes y beneficios. Eso sólo puede significar que en su mayor parte los clientes están contentos.

🗨️ 16
BocaDePez

O tambien porque la mayor parte de sus clientes no saben que R en internet es una mierda, la TV les "confunde" el futbol y el fono, si, eso si está bien. Y como aqui se viene a hablar de R Internet..................es una KK :-(

🗨️ 2
Nemigo

Hola,
estás a dicir que 111.111 clientes NON saben que R vai mal en internet. Que a tv non é boa e que o teléfono é pasable?

Entón por que seguen a ser clientes de R? Por que pagar por un servicio se o considerasen malo?
saúdos

🗨️ 1
Mosquiman

Non sei os 111.110 restantes. No meu caso, se sigo con R é porque a dia de hoxe non teño alternativas en canto a Internet. Non quero tele. Non quero telefono. Só quero internet decente, sen caidas, sen cortes, sen publicidade. Como cliente esixo que funcione ben o servicio que teño contratado.

De momento, mal que me pese teño que aguantarme de multitarea (subir un correo pesado mentras ando pola web), cabreos co "servicio tecnico" que so saben dicir "xa lle chamaremos", reseteos do modem cada media hora, e un largo sin fin. Do p2p non falo, porque despois me chaman pirata....

¿Ainda así insinuas que non sei o que teño? Ti alucinas!

O que teño é unha pesima conexion a internet que me sae en 52€ ó mes. Se non cambio é por non andar furando na casa mil veces con cables novos, compañias novas e demais gaitas que viran sendo o mesmo pero aforrando uns poucos €... Cambiarei pronto espero, en canto alguna alternativa se presente con mellores espectativas.... ainda que sexa ós mesmos cartos.

Nemigo

Hola,
por iso inclúo os motivos polos que penso é unha boa empresa, na miña opinión 8-)

Podemos contar como anécdota un día que veu un traballador dunha filial da nosa empresa que traballa en méxico. Explicámoslle como facíamos nós e preguntáramoslle como facían alí. Nós dixémoslle pois iso que facíamos zanxas para pasar o cable... cortounos, que así gastabamos moito cable, dicía. Enton preguntámoslle como facían en méxico. Palabras textuais:
Llegamos a una plaza, ponemos un poste en medio y lanzamos cable a los edificios (Sic)

Está ben, e ponso que é sano que os que están satisfeitos co servicio que reciben o posteen. Non que estean a recibir constante información negativa ou que a actitude macarra se impoña.

saúdos

🗨️ 12
BocaDePez

Para estar baneado se lee muy bien tu avatar de nemigo (significa enemigo? es que no domino del todo o galego sabes)

Te sugiero que cambies tu firma por esta otra:

nemigo que fue baneao por pesao y ya ha sido perdonao

🗨️ 11
erdani

pero hombre que dices... como puedes pensar que es pesado si solo ha puesto unas 150000 veces que su nick ha sido baneado. Tampoco lo diras por su mania de escribir en gallego, no? él sigue pensando que es anticonstitucional que le digan que no escriba en gallego...

Firma: Nick er_dani inventado por mi, a petición de bandaancha, con el apoyo al 74,3% de UGT, el 0,7% y más, y por un 109% de margen con respecto al año pasado. Si al L$D, no a los carótidos, y no a las cestas de mimbre.

P.D. El programa no se hace responsable de las opiniones vertidas en él.

🗨️ 10
BocaDePez
BocaDePez
🗨️ 9
BocaDePez
BocaDePez
🗨️ 8
evonat
evonat
🗨️ 7
erdani
erdani