Buenas. A ver si alguien puede aclararme unas cuestiones sobre el programa de puntos de R.
Me he metido en la web y con los puntos que tengo me ofrecen:
10 MB durante 6 Facturas y Sin Coste Adicional
Textualmente pone:
""""
Pásate á opción 10 megas con wifi polo prezo da túa opción de internet actual* e sen comprometer máis permanencia
Velocidade real, sen altibaixos e coa mellor valoración dos clientes
Sen límite de tempo nin límite de descarga e con alta e instalación gratuítas
* Posibilidade de renovar a promoción con puntos. Unha vez finalizado o período promocional pasarase a facturar o custo da opción: 20€/mes (23,6€/mes IVE inc)
Esta promoción non é acumulable a outras: en caso de que o cliente estivese a desfrutar de promocións sobre cotas, como a promoción de benvida, estas promocións eliminaranse antes de aplicar o aumento gratuíto de velocidade
Unha vez finalizado o período promocional o cliente poderá cambiar sen penalización ás opcións de internet comerciables nese momento. Agora todas as opcións de internet R inclúen wifi, polo que non se poderá acceder a opcións sen wifi
"""""""
No entiendo muy bien el tema.
Yo estoy en mi último mes de Promoción bienvenida y tengo dudas en darme de baja o no.
Cuando contraté el Combo 1 + 6 MB costaban creo que 25 € + 16 €.
Cuando hablan de "10 megas con wifi polo prezo da túa opción de internet actual*" Yo tengo Combo1+6MB
¿a qué se refieren a los 25+16 de antes o a los 25'90+19 de ahora?
Es que si me cobran 25'90+19 (precio actual Combo1+6MB) en vez de 25'90+20 (precio actual de Combo1+10 MB) querría decir que sólo me ahorraría un mísero euro haciendo este canje de puntos.
Si utilizo esta promoción antes de terminar la Promoción Bienvenida, se me acaba la Promocion Bienvenida y cuanto me cobrarán entonces?
Me he leido las Condiciones del programa Puntos para asegurarme de que NO tendría más permanencia por acogerme a este cambio de puntos.
Y como no necesito que venga instalador para nada, no tendría permanencia, ¿es así?
Teniendo en cuenta que si me quieren quitar el módem y poner un Router Thomson entonces ya me daría de baja al instante. Es decir, no quiero que vengan a tocar nada, sólo subir a 10 MB y vía.