Fa uns dies que no puc baixar-me el correu amb el "the b at", resulta que si vaig a la web puc entrar i veure el meu correu! els vaig trucar ahir al seu telf 902 ... que et cobren cada trucada, i els vaig demanar que passava. Em van dir que passaven incidència, perquè els consta que la meva compte de correu està cancel.lada !! els dic jo, i com pot ser que per la web em vagi?, em diuen "qualquier dia puede dejar de funcionar ya que es una cuenta de baja", i com a solució em diuen que passen incidència, i que d'aqui uns dies els torni a trucar JO. Evidentment els dic "ponga husted una nota por ahi que me llamen hustedes quando esté arreglado" i ells em dieun que "no le puedo garantizar que le llamemos" jo li dic "pues jo no le puedo garantizar que pague mis facturas a fin de mes ya que no se me esta dando el servicio contratado", la tia es va quedar una mica parada perquè entenc que ells obeeixen ordres i no hi pot fer més, i la cosa va acavar així almeny amb aquest tema. Esperaré uns dies a veure si ho arreglen o que... per altra vanda, la meva "area de clientes" encara diu que tinc una "tarifa plana" en comptes de "adsl", i com que la carta junt amb el pack diu que al activar l'adsl ja m'hauria d'anar el 1052 per que no em cobrin les trucades a tot españa, i com que no em funciona "uni2 le informa que no tiene activado el 1052"... total que vaig fer una 2a trucada i els vaig explicar el meu problema, em van tornar a dir que passaven nota d'incidència, i que provés a veure si m'anava els propers 1 o 2 dies. Jo li dic, "i si no funciona tengo que volver a llamar-les yo?" em diu que si, i els dic "ponga una nota por ahi que me llamen hustedes quando esté arreglado ya que es su problema y no el mio" y la tia2 em diu "nosotros no emitimos llamadas" els molt cabrons !!!
Sabia que algo em passaria, tantes queixes a inet no podia ser que no em toqués. Potser ho arreglaran rapid, no se, de moment desconfio moooolt. Bye! :-?