Hola, boas! Fai pouco mudeime de casa e resulta que estou nas aforas e chamei a R para ve-lo servizo que me ofrecen e resulta que chegame ata 20 megas (indirecto). A cuestion é que a central que me da servizo so teñe sala OBA deles e dicir que aparte de movistar o unico que ten propio dslam (tarxetas de central que da servizo de adsl) é R.
Preguntei a outras compañias e a non ter equipos propios van polos tarxeteiros de Movistar, depndendo da cia, ofrecenme 3Mb naked ou 10Mb, non estou lonxe da central e polo meu trabalho necesito o maior ancho de banda, o que incomodame un pouco é ter a permanencia de 12 meses mais un custe sen promocion de 67 euros.
Se que por ese prezo outras cias ofrecen moito mais, incluso R coa su propia liña teria melhor conexion e un custe menor.
A pregunta vai dirixida a todos aqueles que teñen un mambo destes, gustariame saber que tal vai de latencia (se usa fastpath), sincronizacion do router ( por certo o router que ofrecen e b/g non é nisiqueira N) e problemas da liña (saturacion,cortes), e tamen sen ten previsto unha baixada de prezos xa que pareceme un pouco abuso gastar tantos cartos o mes por unha linha adsl.
Grazas e saudos