BandaAncha.eu

  • 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

O mambo de R

BocaDePez
BocaDePez

Hola, boas! Fai pouco mudeime de casa e resulta que estou nas aforas e chamei a R para ve-lo servizo que me ofrecen e resulta que chegame ata 20 megas (indirecto). A cuestion é que a central que me da servizo so teñe sala OBA deles e dicir que aparte de movistar o unico que ten propio dslam (tarxetas de central que da servizo de adsl) é R.

Preguntei a outras compañias e a non ter equipos propios van polos tarxeteiros de Movistar, depndendo da cia, ofrecenme 3Mb naked ou 10Mb, non estou lonxe da central e polo meu trabalho necesito o maior ancho de banda, o que incomodame un pouco é ter a permanencia de 12 meses mais un custe sen promocion de 67 euros.

Se que por ese prezo outras cias ofrecen moito mais, incluso R coa su propia liña teria melhor conexion e un custe menor.

A pregunta vai dirixida a todos aqueles que teñen un mambo destes, gustariame saber que tal vai de latencia (se usa fastpath), sincronizacion do router ( por certo o router que ofrecen e b/g non é nisiqueira N) e problemas da liña (saturacion,cortes), e tamen sen ten previsto unha baixada de prezos xa que pareceme un pouco abuso gastar tantos cartos o mes por unha linha adsl.

Grazas e saudos

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
fervigo

Mambo es servicio indirecto a través del DSL de Telefónica, no "directo" de DSL con DSLAM de R en la central. Y Telefónica no proporciona fastpath por lo que en indirecto no tendrás dicha característica.

🗨️ 4
BocaDePez
BocaDePez

Sinto pero creo que te equivocas, chamanlle indirecto porque non teñen infraestructura propia en canto cableado, e dicir o cableado vai ser a mesma merda de telefonica de sempre, en canto na central cada cia. pode pedir o seu aloxamento, e dicir por os seus propios equipos nela e dar o servizo que queira( sempre que o cable do cobre o permita) . O digo porque na central que estou a velocidade maxima que da movistar é de 10 Mb o perfi do dslam é ese e non mais , os de R teñen equipos propios na central porque saen da central con sincronizacion de 20 megas, se soupera que pasa polos equipos de movistar, para iso voume a movistar que saeme mais rentable pero sei que noné iso e non é a miña pregunta, senon a anterior do post. Agradezoche da misma maneira o teu interes e espero que as tuas dubidas foran despexadas.

🗨️ 3
BocaDePez
BocaDePez

No esta equivocado en absoluto, es el servicio revendido de telefonica. R no pone sus equipos en la central como lo hacen jazztel, orange, vodafone, etc utilizando la ultima milla que es a lo que tu te refieres.

Es la misma conexion indirecta que te venden el resto de isp de dsl, la misma mierda pero con distinto nombre.

Puedes estar mas que seguro que en tu central no hay ningun equipo de R, lo que ocurre es que movistar no vende directamente todas las velocidades disponibles, solo tienes que entrar en su web para comprobarlo, de ahi que puedan ofrecer un mayor sincronimo a otros isp que contratan sus servicios.

🗨️ 2
BocaDePez
BocaDePez

MM si é asi como dis, pidolle disculpas a fervigo , estaba casi seguro de que funcionaba como eu cria.

O que non entendo é o seguinte porque dependendo da central R pon ata 10Mb e noutras ata 20Mb.

A minha pon 20 pero se collo outra central un pouco remota ponme ata 10Mb e non ten que ver a distancia porque collo sempre por google maps as ruas mais pretas da central, por porche un exemplo se collo a central de baiona pon 20 e se vou ata de nigran ponme ata 10, non sei igual nesa central so trabalhan con dslam asam e non isam pero agradecevos aos dous a vosa informacion xa que enton non hay diferenzas con movistar xa q ven sendo o mesmo. Podia entender algo o prezo pero agora pouco o nada. Grazas os dous ;)

🗨️ 1
BocaDePez
BocaDePez