BandaAncha

• 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Contestación de R a un e-mail

olivica

E-mail 04/12/03

Esta empresa e o colmo, non so non dan nada, se non que aínda por riba quitan.

Como se lles ocorra subir un so céntimo a factura en xaneiro, digo un só céntimo, vaime importar moi pouquiño gastar parte da miña paga extra de decembro na liña telefónica, e que viva o ADSL. boa oferta a de arsys, pero xa veremos porque hai bastante onde escoller...e eu que me preguntaba de onde viña o de R, pero se está clarísimo, atRacadores Roubacartos.

O das canles e un cachondeo, por min como se as quitan todas, son penosísimas, hai meses que na miña casa non se ve a tv por cable, nin sequera cando tiñamos o Combo R.

A velocidade de upload de internet e a risa en toda España, cando llo conto a xente non mo cree, e cando me preguntan o que pago o mes sóbenseme as cores...¿para cando o 150?.

O de configurar as contas de correo, o ftp, a páxina web, hai tempo que desistín, o login que r me proporcionou non existe, nin o usuario, nin nada... poden mete-la conta de correo...por onde mellor lles pareza, non a necesito.

Se chamo por unha incidencia trátanme de idiota, porque "solo le he desenchufado el modem y ya funciona, y no me diga que usted ya lo había hecho porque eso no es cierto, si no como es que ahora funciona" e tes que tragar, porque cada vez que chamo son mais desagradables; Cando teño unha incidencia ultimamente decido non chamar xustamente o que vostedes buscan ¿non?

Os clientes de R so nos falta que nos cuspan na cara.

Creo que vostedes o que precisan e unha fuxida en masa de clientes.

Estou chegando o límite da miña paciencia, espero que pronto se cree unha plataforma de usuarios para poñer denuncias conxuntas.

Pregunta sen premio ¿Que pensan que lle podo aconsellar a calquera persoa que este pensando en contratar R?

Saudos.

-------------------------------------------------------------------

Resposta de R 06/12/03, menuda mestura entre galego e castelán, aparte desto, o do 150 de upload, creo que podemos esperar sentados...

En resposta o seu mail, indicarlle que estos canles estiveron en promoción no combo 3 e combo1 dentro do servicio de antena aberto de televisión. Dita promoción rematou o pasado 30/11/2003.
Dende o 1/12/03, a RTPI e o canle Bloomberg en ingles, foron eliminados da programación e o canle Viaxar e exclusivo dos combos R e combo 2, dentro do servicio básico, xunto cos mellores canles temáticos de cine, documentais, deporte, música, infantils, ocio, ademais da posibilidade acceso o mejor cine de estrena e a Liga e Copa do Rei de fútbol, cos precios especiais para
os equipos galegos, en pago por visión.

Dentro do servicio en aberto disfrutaronse en
promoción, como paso previo hacia o servicio básico, canles como Viaxar, Canal Cocina, o Cosmopolitan. Ademais, durante os anos 2002 e 2003, incorporaronse a nosa oferta de televisión en aberto cadeas de televisión local e EHS como resposta as suxerencias dos nosos clientes e as enquisas de satisfacción do servicio.

Por outra banda, por menos do que a competencia
cobra polo teléfono fixo, R ofrecelle teléfono co contestador avanzado, chamadas gratis entre clientes (fai un ano a 50.000 destinos, e agora a mais de 110.000 supoñendo mais dun 8% de desconto na factura), aforros de ata o 40% nas chamadas a Galicia, e televisión sen antea.

Se quere cambiar de combo1 a combo2 ou de combo3 a
comboR durante o mes de nadal, pode disfrutar gratis de:
* aluguer do descodificador da televisión durante tres meses
* Disney channel, Playhouse Disney, Toon Disney y Disney channel+1 gratis durante un mes
Cinemanía, Cinemanía Azul, Cinemanía Rojo tamen gratis durante un mes.

Recordámoslle que pode dispoñer dunha conta de correo electrónico gratuita
se visita mensaxeria.mundo-r.com/mensaxeria/index_gl.html e se da de alta no servicio de
webmail de mundo-R.com

Ademáis poderá integrar outras contas de correo e dispoñer así dun punto único desde o que xestionar todo-los seu correos electrónicos, desde cualquier PC conectado a internet do mundo Agradecemos de todo-los xeitos o seu interesa na nosa empresa quedando a súa disposición neste mesmo buzón ou no teléfono gratuito 1445.
Un cordial saudo.

r-al-habla@mundo-r.net

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
quetzal

Personalmente, voy a comentar el e-mail por partes...

... incorporaronse a nosa oferta de televisión en aberto cadeas de televisión local e EHS como resposta as suxerencias dos nosos clientes e as enquisas de satisfacción do servicio. ...

¿Cómo pueden ser tan mentirosos?:
1) ¿sugerencias?, ¿cuantos clientes han sugerido un canal de telecompra?, a mi al menos no me han llamado. ¿Encuestas?, ¿cuando y donde?, ¿donde están esos resultados?.

Ya que hacen encuestas (cosa no vista por mi parte), que hagan una sobre el tema del "upload", igual se llevan una sorpresa.

... Por outra banda, por menos do que a competencia cobra polo teléfono fixo, R ofrecelle teléfono co contestador avanzado ...

Cuando estaba con Telefónica tenía un contestador GRATIS, ahora, que tubiera más o menos opciones ni me importa. Muy poca gente lo utiliza hoy en día, para algo está la "identificación de llamada", llegas a tu casa miras que llamadas has recibido y si ves que puede ser interesante llamas, así la otra persona no se deja unas pelas en dejarte un mensaje que nunca vas a escuchar.

... chamadas gratis entre clientes (fai un ano a 50.000 destinos, e agora a mais de 110.000 supoñendo mais dun 8% de desconto na factura), aforros de ata o 40% nas chamadas a Galicia ...

Otras operadoras ofrecen llamadas GRATIS entre operadoras de cable, R solo entre R-R, así que menos tirarse flores.

... e televisión sen antea ...

Para lo que un cliente de un Combo 2 o 3 puede ver mediante "TV por Cable", se puede quedar con la antena comunitaria, es prácticamente lo mismo, al menos, te ahorras un cableado inutil por casa. Cuando la señal sea digital, otro gallo cantará (mejor calidad de imagen/sonido.. ya se sabe..).

... Se quere cambiar de combo1 a combo2 ou de combo3 a comboR ...

Bla bla bla... vender, vender y vender... nada más. Solo piensan en obtener más beneficios, es una empresa si, pero una empres que NO se preocupa por el cliente.

... Recordámoslle que pode dispoñer dunha conta de correo electrónico gratuita se visita mensaxeria.mundo-r.com/mensaxeria/index_gl.html e se da de alta no servicio de webmail de mundo-R.com

Ademáis poderá integrar outras contas de correo e dispoñer así dun punto único desde o que xestionar todo-los seu correos electrónicos, desde cualquier PC conectado a internet do mundo.

Mmmm, ahora será que no hay cuentas GRATUITAS de e-mail (incluso con más de 5 míseros MB) que te dejan hacer esto, tanto correo por HTML como por POP/SMTP.

--

Sobre tu pregunta, mucha gente me dice de poner R, yo les digo que si tienen posibilidad de una ADSL, que la pongan, ya que, "si, R es muy bonito aparentemente, instalación y alta gratuíta..." pero no ven otras cosas como son una conexión limitada por su "upload", lo cual no dicen por ningun sitio a simple vista.

owen

Creense que son os mellores e non teñen nen unha pizca de humildade. Se veran o que ofrecen outras operadores, que supoño que xa o saben, pero en fin esto é R e estamos en Galicia, xa se sabe, sempre detrás de España

Un saudo

quetzal

Las ofertas de R, estaban bien hace año - año y medio.
No conocen lo que es la "demanda".

Padawan

yo es que lo flipo, yo tambien les envie una queja y me respondieron EXACTAMENTE igual que en ese mensaje (solo que en castellano), YO diciendole que ,e siento estafado y que se vayan a la mierda con su TV y la respuesta es queriendome vender uno de los combos de TV.... yo lo flipo...