BandaAncha.eu

  • 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Confirmado, emision digital en Marzo

BocaDePez
BocaDePez

Me acaban de decir en el 1449 que el 1 de Marzo emiten la tele en digital y que abren los 15 canales de TDT. Y también me han dicho que a lo largo de este año van a ir metiendo muchisimos canales mas, pero que desde el 1 de Marzo entran los 15 de TDT, absolutamente todos, no algunos como se dijo por aqui.

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
Kachinvo

el 1449 tiene tanta idea como el amigo invisible de doradillo. Deben tener los mismos puntos de acceso a la informacion, me parece a mi, xDDD

Lo unico que vas a tener a mayores en marzo sera los canales nuevos que puedan meter de la TDT y no precisamente todos. Olvidate de la señal en digital hasta verano, ;-)

🗨️ 4
BocaDePez
BocaDePez

Kachinvo... ás veces, pódeche a paixón.

O que lle confirmaron foi que os 15 canales da TDT irán polo decodificador; cadanseu co seu numeriño, por suposto. E como o decodificador é analóxico, verémolos emisións como analóxicas.

Que tamén é verdade que, á vista da formación técnica algo feble que teñen no call center, e a información a empurróns que lles facilitan, fai que o que informan non se poida dar como moi fiable.

Que máis adiante substitúan o decodificador analóxico actual por un dixital... vale. Iso prometeron fai tempo.

Que máis adiante engadan máis canais, sexan de TD ou sexan de XPRUJ2, pois vale tamén. De todos modos, os decodificadores actuais, segundo aquí se ten falado, teñen un número tope de canais simultáneos dispoñibeis. Se tal incremento de canais ten lugar como dixo o boca de peixe (e se non o fan a base de quitar outros, como teñen feito noutras ocasións), quere dicir que entre medias virá o cambio de decodificador.

¿Nonsí?
Deus o vexa, e nós tamén.
:-P

🗨️ 3
cubanito

Perdón. O do post anterior son eu... esquecín facer login.

🗨️ 2
Kachinvo

creo que no es problema de pasion, sino de comprension:
Me acaban de decir en el 1449 que el 1 de Marzo emiten la tele en digital

De ahi tu que entiendes?¿?? Solo yo he entiendo que el intenta decir que van a emitir en digital???
Ademas, viene mucy claro porque la siguiente frase la enlaza con un 'y', asi que la verdad... :-D

🗨️ 1
sibilio