BandaAncha

• 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Configurar Internet en móvil Android con R

CartDestr

¿Alguien sabe como configurar Internet R en un móvil Android?

Pongo los datos del manual genérico de R y no consigo nada. En el servicio ténico de R no saben nada de como configurar. Me recomiendan ir a una tienda R a configurarlo... Pero si alguien sabe aquí, pues mejor xD

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
iagogz
1

Ola, eu teño R e un Nexus One e a configuración foi sinxela. Neste blogue que xestiono puxemos os datos

(link roto)

Se tes algunha dúbida configurándoo comenta ;)

🗨️ 1
CartDestr

Atopei o teu blog na procura de información, pero os datos que pos non me funcionaron. Dábame unha mensaxe "Número cambiado por SIM". Busquei esa mensaxe e só a teñen duas persoas en todo internet, ambas usando mobilR... e un móbil Samsung con Android. Así que ao mellor, ó final a cousa non era por ser Android se non por ser Samsung+Android.

En calqueira caso, xa estou utilizando ese móvil con outra tarxeta de modo que xa non é unha prioridade.

Un saúdo.

BocaDePez

quen me pode axudar a configurar o internet movil nun samsung GT-I8000 coñecido como OMNIA II e que non me entero ainda e non sei como configuralo!!!!!!!!!!

Tiña un N95 8GB e mandaronme as mensaxes de configuracion de servicio mms e internet R pero para o Samsung o servicio tecnico di que por circunstancias ajenas a eles non mo poden configurar co cal non teño acceso a internet mediante o movil.

Quen me axuda a configuralo????

Cartdestr intentei configuralo como dis no teu enlace pero non o consigo :-(

BocaDePez

por certo si nadie me pode axudar coa configuracion...................si me dirixo a algunha tenda de R poderian configurarme o telefono para ter acceso a internet movil??????

BocaDePez

Por curiosidad, alguno tiene una HTC Magic con R? Como van las Tarifas de datos? Algun fallo? Estoy pensando en una migracion...

BocaDePez

Yo tengo un Samsung Spica y tampoco me funciona internet :( ¿ alguien puede ayudarme?

BocaDePez

Veño de mercarr un Omnia i900 que xa viña liberado. En principio quero recordar que viña coa ROM de Franlov DXIA2 e con WM 6.5 . Con esta configuracion unha vez introducido meu chip de R puden conectarme a Internet sin tocar absolutamente nada. Por diversos motivos tiven que cambiar a ROM a DXIA5 con VM 6.1 que teño agora.
A verdade é que o telefono é unha autentica máquina e estou contentisimo con el pero dende fai uns dias (logo de instalar o programa Nodata de Mondaco) eme imposible conectarme a Internet via telefono. Habilitei todos as conexions do Nodata pero non hau maneria.. Siempre aparece a mensaxe "Numero cambiado por SIM" e logo que " no se puede realizar la llamada.....".
Estuven toquetenado todo o habido e por haber e vexo que hai mais colegas que teñen o mesmo problema. Agradeceria algunha idea para poder solucionar esto pois a verdade que me supon un serio contratempo o non poder usar este servizo
Moitas grazas (link roto)

🗨️ 7
BocaDePez

Non sei se vos servirá, pero eu teño o Samsung Apollo, e tiña a configuración de datos de R correcta e non me conectaba hasta que atopei nos axustes do terminal unha opción que pon "itinerancia de datos" marqueina e empezou a funcionar a configuración.

🗨️ 6
spingorf

E o Samsung Apollo es ta ben? e q no sei si pillalo...

🗨️ 5
BocaDePez

E o meu primer terminal android, asi que non podo comparalo con outros, pero estou contento co aparatiño, cubre de sobras as miñas espectativas. Ven coa versión 2.1 e poderase actualizar a Froyo.

🗨️ 4
spingorf
spingorf
🗨️ 3
BocaDePez
BocaDePez
🗨️ 2
fervigo
fervigo
🗨️ 1
spingorf
spingorf