BandaAncha

• 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Codigo para o maxi modificado para video puro

Alvin

A cuestion e a seguinte:
Temos dous tipos de maxis un he o que vende e outro e o que despois con venden o modificamos pra video puro, pois ven. ALGEN TEN O QUE HAY QUE MODIFICAR PRA VIDEO PURO? si e asi que carallo de fichero HEX ten posto pra que lle funcione, desde ontes que no vexo mais que raya na miña TV

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
BocaDePez

Pois iso levo us dias ke solo vexo as canles ke non me gustan xa probei con varios cristales e unmonton de hex e non hai maneira.

BocaDePez

Pois nada, q eu xa levo probado con todos os hex q puiden e todos dan o mesmo resultado: ve-se todo menos
. takillas
. canal disney
. cinemanias (ainda q hoxe volvo a ver un dos tres canais de cinemania !!!!!!! quizais sexa o canal vermello..joer q non os teño por orde)
. e supoño q o futbol tampouco o verei.

Levo leido nalgun foro por aí q lle queda pouca vida aos nosos maxis , a ver que susto nos traen os reis !!!!!!!!

erre q erre

BocaDePez

Vexamos:

Entendo que o modificado pra video puro é o que non leva tomas RF (antenas) e só utiliza o Euro.
Pois ben eu probei o seguinte:

- Pontes no Euro:
- 1 e 2
- 3 e 6
- 19 e 20
- Ademáis de o 17 como o tiñas
- Saca un cable do 8 e lévao a ponte que une o + da fonte de alimentación antes do rectificador.

- O potenciómetro desoldeino da placa e unin un extremo a masa que ven do Euro a placa e o outro a patilla 1 do PIC.

Non funcionou co código hex vello, pero tampouco explotou nada.
O código hex que tiña pra esta modificación non foi quen de cargalo o ICPROG daba erro.

E iso e todo amigos. Resspondede eiqui...

🗨️ 2
BocaDePez

mira tengo un maxi normal no me furrula de ninguna manera me mandas los hex y me dices las modificaciones q ay q acer

🗨️ 1
BocaDePez

HOLA..

A ALGUIEN LE FUNCIONA EL MAXI CON ALGUN TIPO DE MODIFICACION

GRACIAS POR LAS RESPUESTAS

SALU2

JUAN1973CARLOS@HOTMAIL.COM