BandaAncha.eu

  • 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Codigo para o maxi modificado para video puro

Alvin

A cuestion e a seguinte:
Temos dous tipos de maxis un he o que vende e outro e o que despois con venden o modificamos pra video puro, pois ven. ALGEN TEN O QUE HAY QUE MODIFICAR PRA VIDEO PURO? si e asi que carallo de fichero HEX ten posto pra que lle funcione, desde ontes que no vexo mais que raya na miña TV

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
BocaDePez
BocaDePez

Pois iso levo us dias ke solo vexo as canles ke non me gustan xa probei con varios cristales e unmonton de hex e non hai maneira.

BocaDePez
BocaDePez

Pois nada, q eu xa levo probado con todos os hex q puiden e todos dan o mesmo resultado: ve-se todo menos
. takillas
. canal disney
. cinemanias (ainda q hoxe volvo a ver un dos tres canais de cinemania !!!!!!! quizais sexa o canal vermello..joer q non os teño por orde)
. e supoño q o futbol tampouco o verei.

Levo leido nalgun foro por aí q lle queda pouca vida aos nosos maxis , a ver que susto nos traen os reis !!!!!!!!

erre q erre

BocaDePez
BocaDePez

Vexamos:

Entendo que o modificado pra video puro é o que non leva tomas RF (antenas) e só utiliza o Euro.
Pois ben eu probei o seguinte:

- Pontes no Euro:
- 1 e 2
- 3 e 6
- 19 e 20
- Ademáis de o 17 como o tiñas
- Saca un cable do 8 e lévao a ponte que une o + da fonte de alimentación antes do rectificador.

- O potenciómetro desoldeino da placa e unin un extremo a masa que ven do Euro a placa e o outro a patilla 1 do PIC.

Non funcionou co código hex vello, pero tampouco explotou nada.
O código hex que tiña pra esta modificación non foi quen de cargalo o ICPROG daba erro.

E iso e todo amigos. Resspondede eiqui...

🗨️ 2
BocaDePez
BocaDePez

mira tengo un maxi normal no me furrula de ninguna manera me mandas los hex y me dices las modificaciones q ay q acer

🗨️ 1
BocaDePez
BocaDePez

HOLA..

A ALGUIEN LE FUNCIONA EL MAXI CON ALGUN TIPO DE MODIFICACION

GRACIAS POR LAS RESPUESTAS

SALU2

JUAN1973CARLOS@HOTMAIL.COM