BandaAncha.eu

  • 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Charla con el responsable de MóbilR (30-06-2010)

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
fervigo

Recopilación hecha por R:

Charla en directo co responsable de móbilR

mércores 30 xuño 2010 | 9 Comentarios

Comezamos a charla co responsable de móbilR. Por aquí xa está Héctor, todo guapo e repeinado para contestar a todas as vosas preguntas.

- ¿Vais a disponer del iphone 4G?
Nuestro deseo es incorporarlo a nuestro catálogo de móviles y en eso estamos ahora. Estamos negociando con el fabricante para ver si tenemos posibilidad de ofrecerlo y cuándo sería posible. Somos optimistas, pero claro, somos un operador pequeño y ahora que va salir en España hay otros operadores que mueven mueve más volumen que nosotros, así que igual hay que hacer un poco de cola ;)

- Cando poderemos ver a unificación da telefonía fixa ca móbil?
O certo é que no blog, nunha entrada na que vos pediamos propostas de futuro como clientes, vimos que moitos nos falabades da posibilidade de unificar o fixo e o móbil e por exemplo ter sempre dispoñible unha conexión a internet, independentemente de onde esteades ou que na cota do combo se inclúan as chamadas dende o móbil. Cremos que isto é algo interesante e xa lle estamos dando voltas á cabeza para ver como podemos concretar isto. Non é doado, pero si que é unha idea na que hai que profundizar.

- ¿Me gustaría saber que pasa con Android y si tenéis pensado sacar algún tipo de tarifa de datos especial para android e iphone?
Iván, en eso también estamos trabajando en estos momentos. Sois ya varios los que nos habéis hecho saber que os gustaría que ofertásemos un móvil con Android y ya estamos manos a la obra. De momento es muy temprano para indicaros modelos y fechas, pero sí que os puedo adelantar que con casi toda seguridad se tratará de un Samsung y que lo tendremos a partir de septiembre, aunque nos gustaría poder ofrecerlo antes. Todo dependerá seguramente de la disponibilidad de ese terminal en España.

Sobre las tarifas de datos, la idea es actualizar las que tenemos ofreciendo más volumen de descarga para esos terminales que consumen mucho.
- Pensei que poderíamos ver outras respostas, pero vexo que seguen a ser as mesmas que atopamos sempre neste blog. Cando seremos os primeiros en desfrutar dalgunha novidade?
Loxicamente, porque aquí a información que se publica é a verdadeira. Non queremos darvos datas porque despois, se non as cumprimos, diredes que somos un mentireiros (e con toda a razón, jeje). Así que mellor ser un pouco máis prudentes mentres non teñamos o produto definido.

Ser os primeiros fronte a "monstros" como Movistar ou Vodafone é complicado pero, por exemplo, fomos o segundo operador en España en sacar o iPhone 3GS. E respecto aos operadores novos, por exemplo, fomos os primeiros en ofrecer o servizo de multiSIM. De todos os xeitos, facemos caso ao comentario e trataremos de ser un pouco máis áxiles.

- Tendo só móbil con vos, ¿pensachedes nunha tarifa plana de chamadas para este?
Si, o mercado está evolucionando cara ás tarifas planas e a nosa idea é atender as demandas dos clientes, teñan ou non o fixo con nós, porque para min os clientes de móbilR son os máis importantes, claro está :D

- ¿Que futuro terá o módulo "R con R"? ¿Seguirá sendo gratuito, convertirase dita gratuidade nunha seña de identidade de todalas vosas tarifas ou pasará a ser de pago a partires de 20/01/2011?
Hai posibilidades de que se prolongue durante máis tempo, pero non quero confirmar nada polo de agora. A ver se en breve o podemos confirmar.

- Creo, que deberíais hacer un poco más "justas" los contratos al comprar un móvil de gama alta por R.
Comparto tu idea. Estamos tratando de modificar los consumos mínimos de R para que sea más fácil adquirir terminales de gama alta. De todas formas, recuerdo que los consumos mínimos de R incluyen no sólo voz nacional, sino también SMS, MMS, llamadas internacionales, roaming, números de tarificación adicional... cosa que no todos los operadores hacen.

Y por otro lado, quiero comentar que R no gana dinero vendiendo terminales, sino ofreciendo el servicio de móvil: voz, envío de SMS, MMS y conexión a internet. En este sentido, en R compramos los termianles a quien realmente los fabrica, a los proveedores. Como no somos un operador móvil que mueva millones de clientes, lógicamente el volumen de terminales que nosotros movemos no permite que nos hagan grandísimos descuentos. Pero lo que sí, te aseguro que nuestro margen de ganancia en un móvil es prácticamente cero.

- Referente a Internet móbil, ¿plantexadesvos pasar das tarifas fixas a cobralo exceso de trafico? Idea que me desagradaría.
Non, non o estamos pensando. Cremos que o modelo debe ser non cobrar polo exceso . A nosa idea é seguir ofrecendo o mesmo tipo de tarifas e produtos que ata o de agora. Agora ben, hai que estar atentos ao que acontece nas redes nun futuro. É dicir, non se trata tanto dun problema do consumo de datos dos clientes, senón da capacidade das redes móbiles, que son moito máis limitadas e sensibles, como sabes, que as redes físicas. Deste xeito, eu creo que se nun tempo os operadores chegan a controlar as conexións de datos móbiles é porque realmente hai un perigo de que as redes móbiles se caian, se veñan abaixo.

- ¿Que pasos estades a seguir para conseguir frecuencias de móbil? ¿Ides presentarvos en solitario ou formando un consorcio con ONO, Euskaltel e TeleCable? ¿Que suporía pra os clientes que obtiveseis espectro? ¿Algunha mellora nos productos condicionado a isto?
Estamos falando co Ministerio de Industria, tanto nós coma o resto de operadores que indicas. A idea é facer forza todos xuntos para intentar levar a nosa experiencia da rede fixa á móbil. É dicir, demostrar que hai un compromiso de investimento. Evidentemente, se temos rede seríamos nós os responsables da calidade, o que nos permitiría ofrecer un mellor servizo, mellores prezos, etc.

- Nun par de meses vence o meu compromiso con R. ¿Haberá por aquel entonces xa liñas de tarxeta R?
Prepago non imos ter. Cremos que coa tarifa mini somos moi competitivos e pódese limitar o saldo/consumo para non pasar de 6€+IVE

- Cales son os obxetivos de móbilR a curto e a medio plazo?
A idea é rematar preto das 100.000 liñas este ano e seguir sendo unha alternativa seria a outras operadoras tratando de escoitarvos e e sacando servizos e terminais que precisedes.

- ¿Vades incorporar algún terminal con android de gama alta en plan HTC Nexus One,Motorola Milestone, Sony Xperia X10?
A idea é que sexa de gama media para que sexa accesible a todo o mundo. Se é de gama alta, despois hai queixas de que é moi caro :D Iso si, a idea é que non botedes de menos ningunha funcionalidade.

- Alguna vez habéis dicho que estáis pensando en el iPhone, ¿Pensáis subir los 64kbps del limitado?
Puedo ser, pero entonces habría que poner un límite máximo de descarga porque no podemos asumir que alguien que paga por 250MB descargue 3GB al final de mes. No parece muy justo ¿no?

- Encantaríame ter un modem 3g para cando estou fora pero os precios parecenme un pouco caros para usar de conexion secundaria. O módem non me parece caro, o que me carece curto son os limites de datos. ¿esto cambiara cando poñades antenas propias?
Isto cambiará porque o mercado de datos está evolucionando e nós non nos imos quedar atrás

- ¿Se pueden emplear los planes de datos para tethering?
Sí, los planes de datos de R no están limitados, se pueden usar para tethering.

- ¿Que ofrece móbilR con respecto a outras compañías? Gústame a factura unificada co teléfono fixo e demais servicios, pero, ¿para cando R no medio rural?
En primeiro lugar, como vemos que escribes en galego, pois fomentamos o galego tam... Ver máisén no móbil, sacando terminais na nosa lingua. Doutra banda, o que ofrecemos é unificar servizos, ofrecendo un produto máis barato. É dicir, se tes unha liña fixa xa tes incluído 300 minutos de chamadas a móbilR cada mes. Despois, queremos ser transparentes e claros con vós. Nas nosas tarifas non hai letra pequena e o servizo de atención ao cliente, dende aquí, é próximo e cercano, sendo valorado como uns dos mellores Doutra banda, móbilR está en todos os sitios, tanto no rural coma nas cidades. E se o que queres é o fixo, temos xa o servizo indirecto, alí non temos rede, o combo+. De todos os xeitos, xa estamos en moitas poboacións do rural (Negreira, Brión, Mondoñedo...) e a nosa idea é seguir chegando cada ano a máis sitios. Pouco a pouco, que os cartos non dan para todo, pero aí estamos.

- ¿Por qué las llamadas de movil a fijo del mismo contrato no son gratis?
No son gratis, pero casi. Se cobra únicamente el establecimiento de llamada y creemos que es una oferta muy competitiva. A partir de ahí, todo lo que hables, bien 5 o bien 60 minutos no te cuesta nada.

- Que pasa con el iPhone? Porqué no teneis un perfil de configuración propio como Movistar? Al no tener este perfil para los usuarios no están disponibles servicios como el tethering (compartir conexion de internet con el ordenador). Si se supone que estais autorizados a venderlos, se supone que deberíais de disponer de estos perfiles que se envian por el iTunes.
Si actualizas a la versión IOS 4 o superior ya lo tendrías, poniendo como punto de acceso en la opción compartir internet la dirección internet.mundo-r.com

De todas formas, tenemos un manual que publicaremos en la web y si te interesa, te lo enviamos por correo ahora mismo.

Con isto damos por rematada a charla. Un pracer ter falado con todos vós e se estades interesados, só tedes que dicilo que estarei encantado de repetir a experiencia e de contarvos o que queirades.

Un saúdo.
fervigo

Charla en directo co responsable de móbilR (blog de R)

Como punto más importante, dice que luego ya recopilan ellos todo lo dicho. Así me ahorro el trabajo :P :P

Fuera coñas, pone que es este miércoles de 18h a 19h, una horita.

fervigo

Enlace a la recopilación de la charla. Lo que hay ahora mismo lo pegué en el segundo mensaje de este mismo hilo (click sobre él para verlo).

Mañana a ver si le puedo darle un repaso y ver bien lo que hay, pero creo que por mi parte ha quedado sin contestar lo primero que pregunté. El resto sí, eh, que no digo que no quisiera contestarlo :) pero igual se le coló entre todo. O igual no he visto yo la respuesta :P