BandaAncha

• 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Cambio de titularidade liña

BocaDePez

Bos días: expoño isto nos foros porque estou un pouco "mosca" e quixera unha opinión por se estou equivocada. Na casa temos R na liña do fixo dende hai varios anos, de feito estamos pagando 43.44 € ao mes só polo fixo e internet. A titularidade da liña tena o meu marido. Eu teño un móbil con movistar e teño permanencia e queriamos pasar a movistar para facer o fusión zero para poder ter internet no móbil; hai uns días acudín a un distribuidor movistar para pasar o fixo a movistar, poñelo todo ao meu nome e facer fusión zero. Pasados uns días os de R chamáronme para a facerme unha oferta mellor e eu aceptei pero nas mesmas condicións: cambiar a titularidade do fixo e poñela ao meu nome e coller o móbil con R, eu aviseinos de que tiña permanencia pero como era pouca cantidade dixéronme que se facían cargo. a semana pasada chegounos o contrato para o cambio de titularidade e chamáronme para facer a portabilidade. Esta semana chega o contrato de portabilidade e vén ao nome do meu marido, chamo a R e dinme que o van facer así e logo que despois poñen todo ao meu nome?? a min paréceme rizar o rizo e non me gusta e ademais a operadora coméntolle que teño permanencia e dime que non lles consta que se vaian facer cargo. alguén sabe que pasa? por qué tanto interese en cambiar a titularidade da miña liña movistar e pasala a do meu marido se, precisamente o que queremos e poñer todo ao meu nome? a verdade e que anulei inmediatamente a portabilidade de movistar e fastídiame isto porque por lo menos os operadores son galegos e atentos pero isto cheírame mal e seguramente acabe collendo movistar por non faceren as cousas claras.

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
BocaDePez

Los comerciales te prometen cualquier cosa para que aceptes. Nadie se va a hacer cargo de la penalización por incumplimiento de contrato, la acabaréis pagando vosotros. No quieren cambiar de titular, porque no van a hacer nada, van a dejarte como estabas, si acaso con alguna condición mejorada. Pide que te den el contrato con las nuevas condiciones por escrito antes de aceptar nada. Los comerciales/operadores gallegos no son mejores que los del resto de España, todos trabajan cumpliendo criterios de la empresa, para conseguir incentivos y comisiones.

Todo por escrito. Se negarán a dártelo y te dirán que la llamada telefónica es una forma contractual legal. Estás en tu derecho de pedir el contrato por escrito y ellos obligados a dártelo. Te cito textualmente:

Los operadores están obligados a enviarle el contrato, en el que figurarán las condiciones que se le aplican. En caso de que no disponga del él, se puede solicitar en cualquier momento de la vigencia del mismo, a través del teléfono de atención al cliente y no tendrá coste alguno para el abonado.

En el momento de solicitarlo, el operador deberá asignarle un número de referencia, para tener constancia de la petición. Además, según la normativa vigente, los operadores facilitarán la información sobre el contenido mínimo de los contratos en su página de Internet.

Fuente: Secretaría de Estado de las Comunicaciones y para la Sociedad de la Información Ministerio de Industria, Energía y Turismo.

(link roto)

Esta obligación de dártelo por escrito es tanto para la telefonía fija, telefonía móvil e internet. Tanto por separado como contratándolo en conjunto.

Es importante que pidas el contrato escrito antes de aceptar nada para que así no puedan negarte lo que acordaron por teléfono, como por ejemplo que ellos se encargaban del pago de la penalización de la permanencia, el cambio del titular, etc.

🗨️ 1
BocaDePez

Secretaría de Estado de las Telecomunicaciones, quise decir.

BocaDePez

Moitas pola información

BocaDePez

O tema de solicitude portabilidade é lóxico, R ten que pedir a liña a Movistar cos datos do que é titular en Movistar, unha vez portada a liña, é cando en R pasan todo o titular final, non se pode facer antes porque se non Movistar rexeita a porta por datos incorrectos.

En canto o tema de facerse cargo da penalización, recoméndoche que lle mandes un correo a quecheparece@mundo-r.net ou ven no facebook ou twitter para que mire o tema

🗨️ 2
BocaDePez

la contestación que te va a dar es que ellos no pagan nada de la penalización de portabilidad que cuando termine te pases si te interesa

🗨️ 1
BocaDePez

Bueno, por probar no pierde nada, el NO ya lo tiene.

BocaDePez

Totalmente de acordo pero aquí hai dúas cuestións:

1º eu pedin o cambio de titularidade en R

2º a portabilidade do móbil de movistar a R ten como titular ao cesionario e o operador de R pretendía facelo ao revés: solicitar a portabilidade de movistar e poñer o móbil ao nome do cedente e despois cambiar todo e eles foron os que me ofreceron a portabilidade do móbil pq eu ía facer eses trámites ao revés para coller movistar fusión cero. Dende logo non gañán nada porque en canto cambien a titularidade da liña fixa voume a cambiar para movistar xa que o que me interesa e ter internet no móbil e se teño permanencia en movistar vou a facelo con eles xa que a liña de fixo témola libre. Eu supoño que a xente lle colan moitas cousas pero eu xa levo pelexado con compañías de móbil e para min o de enganar aos clientes e ofrecerlles cousas que non cumpren non me parece que sirva para nada bo. Eu agora miro todo, reviso todo e pregunto todo. Agora mesmo acaban de enviarme o móbil R e xa non vou ir a recollelo e o paso seguinte será cambiar a liña do fixo e perderán un cliente.

🗨️ 1
BocaDePez

Yo de ti le mandaba un correo al quecheparece explicandoselo, el te puede arreglar eso mejor que llamando:

quecheparece@mundo-r.net