BandaAncha.eu

  • 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Cambio de modem Thomson tcm425

broazban

Ola a todos na miña primeira comunicación a este foro.

Recentemente dinme de alta na opción 100 de R. Asignaronme un modem tcm425. Interesaríame saber se é posible sustituir este modem alugado por un router (cable modem con wireless) da miña propiedade para conectarme desde calquera punto da miña casa (unha vez que o comprara). ¿Comproba R dalgún xeito que ten que estar funcionando sempre o modem que nos alugan? ¿Sería posible poñer a funcionar un router con entrada de cable-modem (por exemplo un modelo similar ó que eles alugan) para coller a Ip que eles asignan e despois compartila por Nat?
¿é posible non ter que pagar o aluguer do cable modem se temos un da nosa propiedade (en caso de que puidese funcionar outro modem distinto do alugado)?

Se fose posible todo o anterior, ¿que modelos de router con wireless serían os axeitados?

Se non funcionase nada do anterior supoño que habería que conectar ó cablemodem o router wireless (por exemplo o linksys wrt54G). ¿Funciona ben con outros modelos?

Moitas gracias por adiantado

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
Nemesisdesatan

Polo que sabemos R no nos permite a opción de poñer un cablemodem pola nosa parte , e sempre nos obriga a alugalo o contratar con eles internet, podes chamar e preguntar a ver que contan, o mellor algún dia cambian de opinión.

En principio calquera router neutro debería servir, eu agora uso un lynksys e vai ben, pero antes tiña un SMC e tamen funcionaba correctamente, nas tendas podes decirlles que e para unha conexión con R e xa deberían recomendarte modelos compatibles, e dicir, routers neutros.

Como conectar mas de 1 PC a R opcion Router Neutro.

Saudos.

BocaDePez
BocaDePez

Por lo que yo se:

- R no te permite comprar a ti el modem y te lo va a cobrar, asi que aunque encontrases un router para cable seguirias pagando cada mes, vamos, que quieras o no durante tu estancia en R habras pagado unos cuantos modems.

- Lo mas facil es poner un router neutro conectado al cable modem de R y dentro de tu casa haces lo que quieras, me refiero al NAT, supongo que cualquier marca conocida te ira bien, yo tengo un SMC 2804WBR y me va bien, pero ya sabes, compara precios y prestaciones de las diferentes marcas y tiendas.

Saludos.

broazban

Moitas gracias pola información

BocaDePez
BocaDePez

Si que es posible utilizar un router de tu propiedad.

En lo referente al modem, legalmente también si encuentras alguno que te sirva, pues solo puede serte cobrado si realmente lo tienes alquilado.

Para resumir, ellos intentaran que sigas con tu modem alquilado por todos los metodos posibles pues son 24 € anuales + iva.