BandaAncha

• 🔍 en 📰 artículos ⏎
  • 🔍 en 💬 foros ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 foro ⏎
  • 🔍 en 👇 este 💬 tema ⏎
Regístrate Regístrate Identifícate Identifícate
Fijo

Ayuda para conectar altavoces

BocaDePez

Hola son un pouco novato nisto d conectar altavoces. Quero saber como conectar uns altavoces ó deco de R ou senon a tele, coma fan nos bares e pubs. Teño na casa uns 5.1 pero con dous so ben me conformaba. Jrasias por adiantado ós que me respondan

Este tema está cerrado a nuevas respuestas. Abre un nuevo tema para retomar la conversación.
DonR

Da toma de euroconector podes sacar as compoñentes de audio para os altavoces. Podes atopar os cables precisos en moitísimas tendas (incluso nas grandes superficies). Ten en conta que dende o euroconector tamén sae o audio (cada canle pola súa correspondente patilla), pero esquécete de máis de dous altofalantes, pois R non emite en Dolby.

BocaDePez

En el dodificador de R solo puedes quitar estereo por RF (cable coaxial) , si usas el euroconector te saldra mono, dos canales pero mono, y usando el conector RCA , como solo tienes uno ,evidentemente sera tambien mono. Si estas pensando en un equipo Dolby o 5.1 te lo desaconsejaria por los chasquidos que mete al cambiar de canal